Rimi buklets - 23.04.2019. - 06.05.2019. - VAIRS NAV SPĒKĀ

Rimi buklets

23.04.2019. - 06.05.2019. - VAIRS NAV SPĒKĀ

1 ... 10 ... 32
Rimi buklets - 23.04.2019. - 06.05.2019.. 10. lapa.
1 ... 10 ... 32

Pārlūkojiet šo Rimi bukletu, kas derīgs no 23.04.2019. līdz 06.05.2019., lai iepazītos ar jaunākajiem piedāvājumiem. Šīs akciju bukleta 32 lapās jūs atradīsiet labākās preces no kategorijas Pārtika. Ja vēlaties ietaupīt jau nākamā Rimi veikala apmeklējuma laikā, noteikti izskatiet visu bukletu no 1. līdz 32. lappusei. Ja vēlaties iepirkties gudri un ietaupīt naudu, kad nākamreiz dosieties uz Rimi veikalu, nepalaidiet garām bukletu, kas piedāvā daudz izdevīgu cenu un brīnišķīgu atlaižu. Apmeklējiet Mans Buklets katru dienu, lai nepalaistu garām lieliskas akcijas, ko piedāvā jūsu iecienītie mazumtirgotāji.

Veganiem un vegetäriešiem Ko grile veganiem un vegetariejiem, un kāpēc to pagaršot ari pārējiem? Padomi gardam piknikam! Āra spid saule, dienas klūst garākas un aizvien biežāk gribas izrauties no pilsētas un pabūt dabā, ieelpot svaigu gaisu un uzcept kaut ko garšigu uz oglem beidzot ir pienācis laiks atkal baudit grilēta ediena kārdinošo aromätu un bagātigo garšu! ir liesi, praktiski nesatur taukus, toties tajos ir škiedrvielas, tāpec tie ir daudz veseligāki cilvēkiem ar augstu kardiovaskularo saslimšanu risku, paaugstinātu holesterina limeni un lieko svaru. Tapēc kombinējam dažādus dārzenus, auglus, pakšaugus un gatavojamies grilešanai! Noteikti iesaku pagaršot grilētas senes, kukurūzu, tomātus, sipolus, saldo papriku, cukini, baklažanus, ananasus, manqo, abolus un bumbierus. Olga lubina Reti kuram negaršo uz oglm gatavots ediens. Daudzi noteikti atceras bernibu, kad ogles ceptie kartupeli likās visgaršigākā delikatese pasaule. Lai gan vecais, labais kartupelis joprojām daudziem iet pie sirds, müsdienu veikalu produktu klāsts, kas nemitigi paplašinās, tā vien Neilgs cepšanas laiks 3-5 minūtes uz grila - lauj saglabat maksimali daudz vitaminu un antioksidantu darzenos un auglos, un ta ir vēl viena laba ipašiba, kuras del ir vērts eklaut vegetäros un veganiskos edienus savã uztura. Vienigi, marinējot darzeņus, iesaku atturēties no ellas izmantošanas marinadem, jo augstas temperaturas ietekme sãksies llas pārveide, pieaugot transtaukskābju koncentracijai, un tas jau radis kaitējumu veselibai. Produktus labāk marinet, izmantojot etiki, citrona vai laima sulu, kiplokus, lociņus un citas garšvielas kas ne tikai uzlabos ediena garšu, bet ari samazinās kaitigo vielu veidošanos termiskās apstrades laika. Rimi veseligas ešanas eksperte vilina pagaršot ko jaunu. Ja agrāk uz grila cepām galvenokārt galu, tagad, pieaugot cilveku skaitam, kuri nelieto uztura galu vai jebkādus dzivnieku valsts produktus, aizvien aktuālāki klūst vegetārie un veganiskie grila edieni. Kāpēc ir labi ieklaut uzturā grilētus veğetāros un vegāniskos edienus? Termiskās apstrādes laikā gala augstas temperaturas ietekme notiek sarežgita kimiska reakcija, proti, tajā rodas heterocikliskie amini (HCA) un policikliskie aromatiskie ogludenraži (PAHS). Diemžēl pētijumi liecina, ka šim vielam piemit kancerogena iedarbiba. Tomer HCA un PAHS spēj sabojāt cilvēka DNS tikai pēc tam, kad šis vielas tiek aktivizētas ipaša enzima ietekmē procesā, kuru sauc par bioaktivizāciju. Ta kā katram cilvēkam šo enzimu aktivitāte var atškirties, ari vēža attistibas risks var būt atškirigs. Rimi veikalos pieejams aizvien plašāks vegetāro un veganisko produktu klästs, ko var izmantot ari grilēšanai, piemeram veganiskie sieri, desas vai cisiņi, kuru sastāva nav ne galas nedz olu, piena produktu, zivju vai citu dzivnieku valsts izcelsmes produktu. Izvēloties šos izstrādājumus, iesaku aplükot to sastāvu un izvēlēties tadus produktus, kuros ir augstāks olbaltumvielu saturs. Piemeram, dažu veganisko produktu sastāvā var but niecigs olbaltumvielu daudzums - mazāk par 1gramu uz 100 gramiem produkta, un var būt ari tadi, kuros ir aptuveni 8-10 grami olbaltumvielu uz 100 gramiem produkta. Jo vairāk olbaltumvielu, jo veiksmigāk produkts nodrošinās organismam nepieciešamas uzturvielas un davas ilgstošāku sāta sajūtu HCA veidojas tad, kad aminoskābes, cukuri un kreatins reage augstas temperatūras ietekmē. Savukārt PAHS rodas taukiem un galas sulai nonākot uz oglem un paradoties liesmai, kas satur PAHS. Celoties augšup, PAHS dalinas "pielip galas virsmai. Si pati kimiska viela rodas, kūpinot galu, un ir atrodama piedegušos produktos, cigarešu dūmos un automašinu izpludes gāzu sastāvā. Kaitigo vielu sintēze un koncentrācija ir atkariga no galas veida, cepšanas metodes un nogatavinašanas pakāpes. Ja cepšanas temperatura pārsniedz 300 gradus pēc Celsija, kaitigo vielu koncentrācija būs augstāka. Vislielākā tā būs labi izceptā vistas un liellopa galā. lesaku izmēģināt ari jaunas receptes - piemeram, ziedkāpostu šašliku. Nemiet ziedkāpostu, sadaliet to mazos gabalinos - ziedinos - un burtiski uz 5 minutēm lieciet varities Pagatavojiet marinadi no sojas mērces, čili pipariem, sezama seklam un laima sulas. Var pievienot ari ingveru, agaves sirupu vai medu, lai iegütu saldenu garšu. Nonemiet ziedkapostus no uguns, nolejiet udeni, samaisiet kopa ar marinadi un uzduriet gabalinus uz iesmina, cepiet 3-5 minütes. Bet tagad labas zinas: PAHS un HCA dalinas neveidojas grilējot auglus un dārzenus! Tatad grilēti dārzeni un augli nevar negativi ietekmēt veselibu, un tiem nav kancerogenas iedarbibas. Turklät tas nav vienigais ieguvums-grilēti dārzeni Uz grila var pagatavot ari loti gardus baklažānus. Sagrieziet baklažānu apmêram 4 cm biezās ripinās. Uzberiet sali un laujiet nostavēties 30 minutes, lai izdalitos liekais škidrums. lemarinējiet baklažānus nelielã olive!llas daudzuma, lai tie nepaliek parāk sausi un duriet uz iesmina un cepiet 3-5 minūtes, sekojiet lidzi, lai nepiedeg. Ellä marinēta produkta neliela termiskā apstrãde kaitējumu veselibai nenodara, galvenais, lai termiskāa apstrāde nebūtu ilgāka par 7-10 minutem. Pirms pasniegšanas pārkaisiet ar smalki sakapātiem kiplokiem un baziliku un uzlejiet nedaudz svaigas extra virgin olivellas. 10 Grilam & pienkam| Aprilis 2019

Rimi bukleti

Populārākie bukleti