Rimi buklets - 26.03.2019. - 08.04.2019. - VAIRS NAV SPĒKĀ

Rimi buklets

26.03.2019. - 08.04.2019. - VAIRS NAV SPĒKĀ

1 ... 28 ... 32
Rimi buklets - 26.03.2019. - 08.04.2019.. 28. lapa.
1 ... 28 ... 32

Pārlūkojiet šo Rimi bukletu, kas derīgs no 26.03.2019. līdz 08.04.2019., lai iepazītos ar jaunākajiem piedāvājumiem. Šīs akciju bukleta 32 lapās jūs atradīsiet labākās preces no kategorijas Pārtika. Ja vēlaties ietaupīt jau nākamā Rimi veikala apmeklējuma laikā, noteikti izskatiet visu bukletu no 1. līdz 32. lappusei. Ja vēlaties iepirkties gudri un ietaupīt naudu, kad nākamreiz dosieties uz Rimi veikalu, nepalaidiet garām bukletu, kas piedāvā daudz izdevīgu cenu un brīnišķīgu atlaižu. Apmeklējiet Mans Buklets katru dienu, lai nepalaistu garām lieliskas akcijas, ko piedāvā jūsu iecienītie mazumtirgotāji.

Rimi Labākai dzivei Riekyti Vairums cilvěku riekstus ed efektivi mazina izsalkuma sajūtu un palidz kontrolēt apetiti. Mandelēs ir loti augsta E vitamina koncentracija, tăs satur daudz magnija, kalcija, kālija, cinka un dzelzs reti, lai gan tajos ir loti vertigas uzturvielas. Rieksti satur daudz tauku, aptuveni 45-65 %; tātad, apedot 100 gramus riekstu, jūs uznemsiet 45-65 gramus tauku. Rieksti ir ari labs olbaltumvielu avots, tāpēc tie jäieklauj uztura cilvēkiem, kuri nelieto galu vai zivis. Visbiežāk musu ikdienas edienkarte parãdās valrieksti, mandeles, zemesrieksti un lazdu rieksti. Interesanti, ka zemesriekstus, kurus parasti uzskatām par riekstiem, zinātnieki deve par päkšaugiem. Lai vai kā, zemesrieksti satur C, B1, B2 un B9 vitaminus, nätriju, magniju, dzelzi, kāliju, kalciju un fosforu. Lazdu rieksti, lidzigi kā citi rieksti, ir bagāti ar B grupas vitaminiem, folskäbi, kāliju un dzelzi, un tos iesaka est, lai pasargātu sevi no aterosklerozes un paaugstinäta asinsspiediena. olga lubina Rimi veseligas ešanas eksperte Valrieksti satur magniju, käliju natriju, dzelzi, kobaltu un jodu, tie ir bagāti ar A, E B grupas, PP un C vitaminiem. Vairāk vitaminu un uzturvielu saglabajas riekstos, kas tiek pardoti čaumalas. Pat ar savu izskatu valrieksti, kurus nereti tauta mili deve par smadzenitēm, dod mājienu, ka palidz uzlabot kognitivās spējas un galvas smadzenu darbibu. Tāpec šie rieksti ipaši ieteicami skolēniem un studentiem. Tapat valrieksti uzlabo sirds un asinsvadu sistemas, kā ari muskulu darbibu. Valriekstu lietošana uztura stimulē melatonina sintēzi un palidz normalizēt miegu. Loti vertiqi ir ari ciedru rieksti. Tie satur D vitaminu, kas nodrošina kaulu un zobu veselibu un uzlabo imunsistēmas darbibu. To sastāva esošais K vitamins uzlabo sirdsdarbibu, E vitamins ir spēcigs antioksidants kas cinas ar brivajiem radikāliem organisma un aizkave novecošanu, bet A un C vitamini ir svarigi labai imunitātei un redzei. Ciedru rieksti ir bagāti ar linolskābi - omega-6 taukskābi, kas piedalās bioloğiski aktivo vielu sintēze un pasarga no sirds un asinsvadu saslimšanam. Ciedru riekstos ir ari daudz fosfora, joda, vara un mangana. leteicamais riekstu daudzums uztura ir ne vairāk ka Kardiologi seviški rekomendě ieklaut ikdienas uzturã mandeles, jo tãs labvēligi ietekmé sirds -asinsvadu sistēmu. 100 gramos mandelu ir aptuveni 20 grami olbaltumvielu un 50 grami tauku. Täpēc mandeles sauja riekstu diena. Tajos gan ir daudz věrtigu vielu, taču ari daudz tauku. Ta kā katram riekstu veidam ir atškirigs sastāvs, tos ieteicams uzņemt pēc iespējas daudzveidigus, kombinējot dažādu veidu riekstus. Vēlams izvairities no saldinātiem, sālitiem un grauzdětiem riekstiem. Rimi Labakai dzivei atzime riekstiem tiek pieškirta -Nesaldinātiem, nesalitiem riekstiem un seklam, ja piesātinātās taukskābes nepārsniedz 10 g/100 g Rimi Labakai dzivei! 28 labakai dzivei | Marts 2019

Rimi bukleti

Populārākie bukleti