Rimi buklets - 26.03.2019. - 08.04.2019. - VAIRS NAV SPĒKĀ

Rimi buklets

26.03.2019. - 08.04.2019. - VAIRS NAV SPĒKĀ

1 ... 26 ... 32
Rimi buklets - 26.03.2019. - 08.04.2019.. 26. lapa.
1 ... 26 ... 32

Pārlūkojiet šo Rimi bukletu, kas derīgs no 26.03.2019. līdz 08.04.2019., lai iepazītos ar jaunākajiem piedāvājumiem. Šīs akciju bukleta 32 lapās jūs atradīsiet labākās preces no kategorijas Pārtika. Ja vēlaties ietaupīt jau nākamā Rimi veikala apmeklējuma laikā, noteikti izskatiet visu bukletu no 1. līdz 32. lappusei. Ja vēlaties iepirkties gudri un ietaupīt naudu, kad nākamreiz dosieties uz Rimi veikalu, nepalaidiet garām bukletu, kas piedāvā daudz izdevīgu cenu un brīnišķīgu atlaižu. Apmeklējiet Mans Buklets katru dienu, lai nepalaistu garām lieliskas akcijas, ko piedāvā jūsu iecienītie mazumtirgotāji.

Rimi Labākai dzivei Elfa Ellas ir neaizstajama salātu un merču piedeva, un daudzu edienu pagatavošanu bez tam grūti edomāties. Tomer cilvēki, kuri cenšas samazinat svaru, nereti baidās ieklaut ellas edienkartē, jo tajās ir daudz kaloriju. Tomer ellas ir jälieto uzturã obligati! Viena no populārākajām elläm pasaule ir olivella, kas labvēligi ietekme sirds asinsvadu sistēmu, mazina ateroslekrozes risku un iekaisuma reakcijas. Tas tapec, ka šis ellas sastāvā ir daudz mononepiesātināto taukskãbju, ipaši oleinskābes un linolskābes. Olivellas sastava ir ari daudz tokoferolu (E vitamins) un fenola savienojumu, kuriem piemit virkne pozitivu ipašibu: tie darbojas kã antioksidanti, pasarga sirds asinsvadu sistēmu, mazina trombocitu agregāciju un iekaisuma reakcijas, uzlabo aknu darbibu. Vienigi jaatceras, ka daudz augstāka fenolu savienojumu koncentracija būs atrodama nerafinētā jeb pirma spieduma ella (extra virgin olive oil). Tauki, pie kuriem pieskaitamas ari ellas, ir nepieciešami normalai organisma un smadzenu darbibai: tie nodrošina siltumizolāciju, veido mehänisko izolāciju un aizsardzibu no arējäs vides ietekmes, nodrošina K, E, A un D vitaminu uzsūkšanos. No kopējā energijas daudzuma, ko cilvēks uznem dienas laikā, taukiem nevajadzētu pārsniegt 30-35 %. Un te bieži sākas problemas, jo daudziem garso satigas uzkodas, treknas mērces un kalorijam bagati konditorejas izstrādājumi. Apēdot tikai vienu gramu tauku, organisms saražo 9 kilokalorijas divarpus reižu vairāk, salidzinot ar olbaltumvielam vai oglhidrātiem. Viena tējkarote augu ellas ir 5 grami tauku jeb 45 kilokalorijas, edamkarote - aptuveni 20 grami tauku jeb 180 kilokalorijas. Tätad tauki un ellas ir jäieklauj uzturã, taču nedrikst pärsniegt rekomendējamo dienas devu. Ja taukus uznemam vairk neka nepieciešams, tie uzkräjas un veido Olga fubina Rimi veseligas ešanas eksperte Saulespuku ellä, lidzigi ka olivellä, ir daudz tokoferolu un linolskabes. Saulespuku ellu unikālu padara tas, ka nerafinēta ella satur lecitinu, kas savukārt ir viens no šūnu membranu pamatelementiem. Lecitins spēj samazināt holesterina limeni, un tam piemit antioksidativa iedarbiba. Linsēklu ellai ir unikāls kimiskais sastāvs ta satur alfa- linolenskābi un daudz omega-3 taukskābju, kas vērtibas un sastāva zina padara to lidzigu zivju ellai. Apēdot tikai tējkaroti linsēklu ellas dienā, jus uzņemsiet nepieciešamo omega-3 taukskābju diennakts devu. Linseklu ellä ir ari daudz lignānu kimisko savienojumu, kas mazina kopêjo holesterina limeni, samazina slikto un paaugstina labo holesterinu. energijas rezervi, kas veicina liekā svara rašanos. Gatavojot salatus, labāk izvēlēties nerafinētās ellas, jo tas satur daudz vairāk biologiski aktivu vielu neka rafinetās. Taču, ja plānojat kaut ko cept, tad gan labāk izmantot tikai rafinētās ellas. Katrai ellai ir savs degšanas punkts temperatura, kuru sasniedzot, tajā sāk veidoties kancerogenas vielas. Ceptam edienam skaista, garšiga, zeltaina garozina veidojas temperatürā, kas pārsniedz 160 gradus pēc Celsija skalas. Tapec cepšanai jäizmanto ellas, kuru degšanas punkts ir virs 160 gradiem, vel labak 180 lidz 200 gradu, piemēram, rafinēta rapšu vai saulespuku ella. Ne mazāk svarigi atcerēties, ka augu ellas ir mononepiesatinato taukskābju avots. Šis taukskābes organisms izmanto, lai sintezetu bioloģiski aktivās vielas. Tas uzlabo imunitāti, pazemina risku saslimt ar sirds un asinsvadu slimibäm un laundabigiem audzējiem. Pec Veselibas ministrijas datiem cilvēka uztura lietojamais ieteicamais tauku daudzums diena ir 25% - 30 % no kopējā uznemta energijas daudzuma, kas ir aptuveni 56 67 g. Zinot, ka tējkarotě ellas ir aptuveni 5 grami tauku jeb 45 kilokalorijas, bet edamkarote ap 20 grami jeb 180 kilokalorijas, nepieciešamo ellas daudzumu iespējams viegli piemerot savai dienas edienkartei. Rimi Labākai dzivei atzime tiek pieškirta tikai auksti spiestām, nerafinētām elläm, ja: Piesatinātās taukskābes sastāvā ir ne vairāk kā 20% no kopējā tauku daudzuma; - Monopiesatinātās taukskābes sastāvā ir ne mazāk kã 20% vai polinepiesātinātās tauksābes ne mazāk kã 20 %; Rimi Labakai dzivei! 26 labakai dzivei | Marts 2019

Rimi bukleti

Populārākie bukleti