Rimi buklets - 26.03.2019. - 08.04.2019. - VAIRS NAV SPĒKĀ

Rimi buklets

26.03.2019. - 08.04.2019. - VAIRS NAV SPĒKĀ

1 ... 24 ... 32
Rimi buklets - 26.03.2019. - 08.04.2019.. 24. lapa.
1 ... 24 ... 32

Pārlūkojiet šo Rimi bukletu, kas derīgs no 26.03.2019. līdz 08.04.2019., lai iepazītos ar jaunākajiem piedāvājumiem. Šīs akciju bukleta 32 lapās jūs atradīsiet labākās preces no kategorijas Pārtika. Ja vēlaties ietaupīt jau nākamā Rimi veikala apmeklējuma laikā, noteikti izskatiet visu bukletu no 1. līdz 32. lappusei. Ja vēlaties iepirkties gudri un ietaupīt naudu, kad nākamreiz dosieties uz Rimi veikalu, nepalaidiet garām bukletu, kas piedāvā daudz izdevīgu cenu un brīnišķīgu atlaižu. Apmeklējiet Mans Buklets katru dienu, lai nepalaistu garām lieliskas akcijas, ko piedāvā jūsu iecienītie mazumtirgotāji.

Rimi Labākai dzivei Parglag un graudaugi bieżputran glikemiskais indekss un kas nodrošina lēnāku glikozes limeņa celšanos asinis un ilgaku sata sajūtu. Jau no mazotnes mums macits, ka brokastis ir jãed un vislabāk no rita est putras. Daudziem putras loti garšo, dažiem nepavisam negaršo, ir ari vienaldzigie, taču par putru veseligumu reti kurš šaubās. Auzu parslas, griki, risi, manna, kukurūza, prosa, mieži kādas putras tad vislabāk ieklaut uztura un kpec? Grikos ir vairāk dzelzs neka citas biezputru izejvieläs. Taču verts paturēt pratä ka nevajag kombinet grikus ar piena produktiem, jo piena produkti savukart satur kalciju, kas kave dzelzs uzsukšanos. Olga Lubina Rimi veseligas esanas eksperte Putram ir augsta uzturvērtība: tajās atrodami gan saliktie oglhidräti, gan olbaltumvielas un tauki. Pärsvara visās putrās ir daudz fosfora un maz kalcija. Pilngraudu putras nodrošina lidzsvarotu cukura limeni asinis, ilgāk saglaba säta sajutu, uzlabo gremošanas trakta darbibu un veicina normalu zarnu iztukšošanās procesu. Cilvēkiem, kuri cieš no aizcietējumiem, noteikti jäieklauj uztura graudaugi ar augstāko iespējamo škiedrvielu koncentrāciju auzas, mieži un griki. Bet kairinatam zarnu traktam labāk garšos putras ar zemāku škiedrvielu koncentraciju mannas, kukurūzas vai risu putra. Augstāks škiedrvielu daudzums bus auzu pārslu un griku putra aptuveni grams škiedrvielu uz 100 gramiem produkta (protams, tas attiecas tikai uz pilngraudu putrām). Auzu parslu putrās ir visaugstākais olbaltumvielu saturs, gandriz 10 grami olbaltumvielu uz 100 gramiem produkta. Auzas ir vērtigas ari ar to ka tas satur betaglikänus škistošas škiedrvielas, kas darbojas prebiotiski jeb kalpo ka bariba labvēligai gremošanas trakta mikroflorai. Tapat auzas mazina glikozes un holesterina uzsūkšanos gremošanas traktā, tāpēc auzu pārslas un auzu klijas iesaka lietot cilvēkiem ar glikozes panesamibas traucējumiem un dislipidemiju jeb paaugstinātu holesterina limeni Pats galvenais uztura ir dažādiba, tapec svarigi ieklaut uztura dažādu veidu pārslas. Pievienojot tam auglus, ogas, seklas un riekstus, putras būs ne tikai veseligas, bet ari loti garšigas! Ta ka graudaugi ir viens no galvenajiem oglhidratu avotiem, izvēloties ar oglhidratiem bagātus pārtikas produktus, bütu janem vera veseliga uztura ieteikumi: jaed graudaugu (ipaši pilngraudu) produkti un kartupeli, dārzeni, augli un ogas, ierobežojot uztura lietojamo cukuru un to saturošus produktus. Svarigākais oglhidratu uzdevums ir nodrošinat organismu ar energiju, tapēc apmeram puse no visa dienā nepieciešamã energijas daudzuma jäuzņem ar oglhidrātiem. Veselibas ministrija pieaugušam cilvēkam rekomende diena apest 280-300 gramus oglhidrātu atkariba no fiziskas slodzes un cilvēka kermena masas, jo 1 grams savvalas vai brünos risus, kam ir augstāka oglhidrätu dod apmeram 4 kilokalorijas. Baltajos risos olbaltumvielu ir vismazāk, vien 7 grami uz 100 gramiem produkta. Ja loti garšo risi, ieteicams izvělěties škiedrvielu koncentrācija un zemāks 24 labakai dziei | Marts 2019 wasta

Rimi bukleti

Populārākie bukleti