Rimi buklets - 26.03.2019. - 08.04.2019. - VAIRS NAV SPĒKĀ

Rimi buklets

26.03.2019. - 08.04.2019. - VAIRS NAV SPĒKĀ

1 ... 22 ... 32
Rimi buklets - 26.03.2019. - 08.04.2019.. 22. lapa.
1 ... 22 ... 32

Pārlūkojiet šo Rimi bukletu, kas derīgs no 26.03.2019. līdz 08.04.2019., lai iepazītos ar jaunākajiem piedāvājumiem. Šīs akciju bukleta 32 lapās jūs atradīsiet labākās preces no kategorijas Pārtika. Ja vēlaties ietaupīt jau nākamā Rimi veikala apmeklējuma laikā, noteikti izskatiet visu bukletu no 1. līdz 32. lappusei. Ja vēlaties iepirkties gudri un ietaupīt naudu, kad nākamreiz dosieties uz Rimi veikalu, nepalaidiet garām bukletu, kas piedāvā daudz izdevīgu cenu un brīnišķīgu atlaižu. Apmeklējiet Mans Buklets katru dienu, lai nepalaistu garām lieliskas akcijas, ko piedāvā jūsu iecienītie mazumtirgotāji.

Rimi Labākai dzivei Pilngrandu produlkti Vēl viens produkts, ko rekomendēju uzturā, ir makaroni tikai pilngraudu, jo tiem ir zemāks glikemiskais indekss un augstāks škiedrvielu saturs neka makaroniem, kas ražoti no augstākā labuma miltiem. Spagetti makaroniem pilngraudu garša ir mazak izteikta nekā citas formas makaroniem Graudaugi ir galvenais enerğijas avots, täpec graudaugus un pilngraudu izstrãdājumus piemēram, pilngraudu maizi vai makaronus, ieteicams ieklaut galvenajās edienreizes. Pilngraudu produkti nodrošina organismu ar B grupas vitaminiem, saliktiem oglhidratiem un škiedrvielam turklät, salidzinot ar rafinetiem apstrādātiem graudaugiem un to izstrādājumiem, uz ilgaku laiku nodrošina säta sajutu un uzlabo gremošanas trakta darbibu. (piemeram, fusilli), tāpēc iesaku no sākuma pagaršot pilngraudu spagetti, lai pamazam pierastu pie pilngraudu makaronu garšas. Olga Lubina Graudaugi ir viens no galvenajiem og!hidrātu avotiem. Svarigākais og!hidrätu uzdevums ir nodrošināt organismu ar energiju, tāpēc apmēram puse no visa dienā nepieciešamā enerģijas daudzuma jāuznem ar oglhidrātiem. Veselibas ministrija pieaugušam cilvēkam rekomende diena apēst 280-300 gramus oglhidrâtu atkariba no fiziskas slodzes un cilvēka kermena masas, jo 1 grams oglhidrātu dod apmēram 4 kilokalorijas. Tatad veselam pieaugušam cilvēkam diena butu jäapēd 4-6 porcijas oglhidrâtu saturošu produktu, kur viena porcija ir 2-3 skēles maizes, pusglāze lidz glāze varitu makaronu, griku vai putraimu vai viens vidēja lieluma varits kartupelis. Izvēloties ar og!hidrātiem bagatus pārtikas produktus, ir jänem vēra veseliga uztura ieteikumi: būtu jāēd graudaugu ipaši pilngraudu) produkti un kartupeli, darzeni, augli un ogas, ierobežojot uztura lietojamo cukuru un to saturošus produktus Rimi veseligas ešanas eksperte Lietojot uztura produktus, kas ražoti no augstākā labuma, nevis no pilngraudu miltiem, cilvēki uznem mazāk škiedrvielu, vitaminu un minerālvielu, jo graudi tiek paklauti lielākai kimiskai un fiziskai apstrãdei - tos balina, pulē un apstrādā ar tvaiku. Tāpēc šāda rafinēta produkta uzturvērtiba ir būtiski zemāka nekā izstrādājumiem no pilngraudu miltiem. Piemeram, baltie risi, kurus pule un tvaice uzreiz pec novãkšanas, praktiski nesatur PP vitaminu un škiedrvielas. Savukārt brunajos un savvalas risos ir krietni vairāk gan PP, gan B grupas vitaminu, ka ari škiedrvielu. Viens no populārākajiem produktiem, ko bieži iesaka lietot uztura, ir pilngraudu auzu pārslas. Tās ir samerā labs olbaltumvielu avots - pilngraudu auzu pārslas ir 10 grami olbaltumvielu uz 100 gramiem sausa produkta. Tas satur betaglikanus un škiedrvielas, kas labvēligi ietekme glikozes un holesterina vielmainu, mazinot un kavējot šo vielu uzsūkšanos gremošanas traktä. Labak lietot uztura pilngraudu auzu pärslas, nevis atri varamas. jo pilngraudu pārslas ir augstāka vitaminu un škiedrvielu koncentrācija Rimi Labākai dzivei atzime tiek pieškirta graudaugu produktiem, ja: - Milti, putraimi, auzu pārslas, manna, kuskuss, bulgurs risi ir 100% pilngraudu; - Pasta (makaroni), brokastu pārslas, sausmaizites, rudzu maize satur škiedrvielas ne mazak ka 6g/100 g - Maize, sausmaizites un biezputras satur cukuru ne vairāk kã 5 g/100 g, sali ne vairak ka 1.25 g/100 g un taukus* ne vairāk ka 7 g/100 g. Pilngraudu pastai (makaroniem) nav pievienots ne cukurs, ne taukvielas *Rimi Labakai dzivei prasibas atškiras atbilstoši katras produktu grupas specifikai sals un tauku daudzums vairākiem produktiem ir butiski mazāks, aicinam skatit uz etiketes Rimi) Labakai dzivei! 22 Labakai dzver Marts 2019

Rimi bukleti

Populārākie bukleti