Rimi buklets - 26.03.2019. - 01.04.2019. - VAIRS NAV SPĒKĀ *

Rimi buklets

26.03.2019. - 01.04.2019. - VAIRS NAV SPĒKĀ *

1 ... 4 ... 16
Rimi buklets - 26.03.2019. - 01.04.2019.. 4. lapa.
1 ... 4 ... 16

Pārlūkojiet šo Rimi bukletu, kas derīgs no 26.03.2019. līdz 01.04.2019., lai iepazītos ar jaunākajiem piedāvājumiem. Šīs akciju bukleta 16 lapās jūs atradīsiet labākās preces no kategorijas Pārtika. Ja vēlaties ietaupīt jau nākamā Rimi veikala apmeklējuma laikā, noteikti izskatiet visu bukletu no 1. līdz 16. lappusei. Ja vēlaties iepirkties gudri un ietaupīt naudu, kad nākamreiz dosieties uz Rimi veikalu, nepalaidiet garām bukletu, kas piedāvā daudz izdevīgu cenu un brīnišķīgu atlaižu. Apmeklējiet Mans Buklets katru dienu, lai nepalaistu garām lieliskas akcijas, ko piedāvā jūsu iecienītie mazumtirgotāji.

* Ir spēkā tikai šajā bukletā norādītajos veikalos
pilngraudu produktio Legaka Rimi veseligas ešanas eksperte Olga Lubina Ggi raudaugi pilngraudu izstrādājumus, piemeram, pilngraudu maizi vai makaronus, ieteicams ieklaut galvenajās edienreizes. Pilngraudu produkti nodrošina organismu ar B grupas vitaminiem, saliktiem oglhidratiem un škiedrvieläm, turklat, salidzinot ar rafinetiem, apstrādātiem graudaugiem un to izstrādajumiem, uz ilgāku laiku nodrošina sata sajütu un uzlabo gremošanas trakta darbibu. galvenais energijas avots, tapec graudaugus un raudaugi ir viens no galvenajiem oglhidrâtu avotiem. Svarigākais loglhidrâtu uzdevums ir nodrošinat organismu ar energiju, tapěc apmēram puse no visa diena nepieciešama energijas daudzuma jäuznem ar oglhidrātiem. Veselibas ministrija pieaugušam cilvěkam rekomende diena apest 280-300 gramus og!hidrätu atkariba no fiziskäs slodzes un cilvēka kermena masas, jo 1grams oglhidratu dod apmēram 4 kilokalorijas. Tatad veselam pieaugušam cilvēkam diena būtu jäaped 4-6 porcijas oglhidrātu saturošu produktu, kur viena porcija ir 2-3 škeles maizes pusgläze lidz glaze văritu makaronu, griku vai putraimu vai viens vidēja lieluma varits kartupelis. Izvěloties ar oglhidratiem bagatus pârtikas produktus, butu janem vera veseliga uztura ieteikumi: jaed graudaugu ipaši pilngraudu) produkti un kartupeli, dārzeni, augli un ogas, ierobežojot uztura lietojamo cukuru un to saturošus produktus ietojot uztura produktus, kas ražoti no augstaka labuma, nevis no Lpilngraudu miltiem, cilvēki uznem mazāk škiedrvielu, vitaminu un mineralvielu, jo graudi tiek paklauti lielākai kimiskai un fiziskai apstradei -tos balina, pule un apstradá ar tvaiku. Tapec šāda rafiněta produkta uzturvěrtiba ir bûtiski zemäka neka izstradäjumiem no pilngraudu miltiem. Piemeram, baltie risi, kurus pule un tvaice uzreiz pec novākšanas, praktiski nesatur PP vitaminu un škiedrvielas. Savukārt brunajos un savvalas risos ir krietni vairāk gan PP gan B grupas vitaminu, kä ari škiedrvielu. imi Labäkai dzivei atzime graudaugu produktiem tiek pieškirta, ja: Labakai dzivei! Milti, putraimi, auzu pârslas, manna, kuskuss, bulqurs, risi ir 100% pilngraudu /iens no populãrākajiem produktiem, ko bieži iesaka lietot uztura, ir pilngraudu auzu pârslas. Tâs ir saměrá labs olbaltumvielu avots pilngraudu auzu parslās ir 10 grami olbaltumvielu uz 100 gramiem sausa produkta. Tas satur betaglikanus un škiedrvielas, kas labvēligi ietekmě glikozes un holesterina vielmainu, mazinot un kavējot šo vielu uzsükšanos gremošanas traktā. Labāk lietot uztura pilngraudu auzu parslas, nevis ätri varamas, jo pilngraudu parslās ir augstäka vitaminu un škiedrvielu koncentracija. Pasta (makaroni), brokastu parslas, sausmaizites, rudzumaize satur škiedrvielas ne mazāk ka 6g/100g; eMaize, sausmaizites un biezputras satur cukuru ne vairak ka 5 g/100 g, säli ne vairak kà 1.25 g/100g un taukus ne vairak ka 7 g/100 g. Pilngraudu pastai (makaroniem) nav pievienots ne cukurs, ne taukvielas MULTIGRAIN RINGS /el viens produkts, ko rekomendēju uzturã, ir makaroni tikai pilngraudu, jo tiem ir zemāks glikemiskais indekss un augstāks škiedrvielu saturs neka makaroniem, kas ražoti no augstäkå labuma miltiem. Spagetti makaroniem pilngraudu garša ir mazāk izteikta neka citas formas makaroniem (piemeram, fusilli), tapec iesaku no sãkuma pagaršot pilngraudu spagetti, lai pamazam pierastu pie pilngraudu makaronu garšas "Rimi Labákai dzivei prasibas atškiras atbilstoši katras produktu grupas specifikai. Sals un tauku daudzums vairakiem produktiem ir bútiskimazáks, aicinám skatit uzetiketes. Dobele Renne rigate ATRI VARAMAS AUZU PARSLAS 375g -30% GREITAI PARUOSIAME AVIZINIAI DRIBSNIAI 159 50 uedlile 2,29€ raci Spaghet N17 HOTCEREAL WHOLEGRAIN OAT PILLOWS -26% POWER 99 TAISTERA KAERAHELBED PILNGRAUDU AUZU PARSLAS 35 aRCOD Fusilli AVIZINIAI DRIBSNIA PILNGRAUDU N13 500g 37 -36% -20% -25% 59 55 49 969 199 003 Pilngraudu kviešu milti HERCOGS 1kg Funkcionäla putra GRACISPEKA 400 g, 3.98 €/kg Pilngraudu makaroni DOBELE Auzuparslas RIMI 2 veidi, 450 vai 500g no 1.10 /kg Brokastu parslas RIMI GOODLIFE 2 veidi, 375 g, 3.97/kg 3 veidi, 500 g. 1.18 E/kg Attěliem ir ilustrativa nozime. Reklämå minêtajai informácijai var büt operativas izmainas, par kuram informěsim pircêjus veikala.

Rimi bukleti

Populārākie bukleti