Rimi buklets - 28.08.2018. - 10.09.2018. - VAIRS NAV SPĒKĀ

Rimi buklets

28.08.2018. - 10.09.2018. - VAIRS NAV SPĒKĀ

1 ... 18 ... 32
Rimi buklets - 28.08.2018. - 10.09.2018.. 18. lapa.
1 ... 18 ... 32

Pārlūkojiet šo Rimi bukletu, kas derīgs no 28.08.2018. līdz 10.09.2018., lai iepazītos ar jaunākajiem piedāvājumiem. Šīs akciju bukleta 32 lapās jūs atradīsiet labākās preces no kategorijas Pārtika. Ja vēlaties ietaupīt jau nākamā Rimi veikala apmeklējuma laikā, noteikti izskatiet visu bukletu no 1. līdz 32. lappusei. Ja vēlaties iepirkties gudri un ietaupīt naudu, kad nākamreiz dosieties uz Rimi veikalu, nepalaidiet garām bukletu, kas piedāvā daudz izdevīgu cenu un brīnišķīgu atlaižu. Apmeklējiet Mans Buklets katru dienu, lai nepalaistu garām lieliskas akcijas, ko piedāvā jūsu iecienītie mazumtirgotāji.

Produkti veganiem Kas it veganie produkti, iveikala? ka toj atrat Veganisms klūst aizvien populärāks gan pasaule, gan Latvijä. Veikalos pieejami daudzi produkti un pat veseli plaukti ar veganiem domāto pārtiku. Aizvien biežāk kafejnicas un restoranos pieejami veganie edieni, un daži restorāni pat specializējas veganu edienkarte.Pēdējos 10 gados veganisma piekritēju skaits palielinājies par 160% un turpina augt. Kas ir vegänisms, un käpec tas klüst tik populārs? Olga lubina Rimi veseligas ešanas eksperte Veganisms ir ne tikai dieta jeb uztura paradumi, tā ir filozofiska nostaja un dzivesveids. Ši dzivesveida piekritēji neizmanto neko, kam ir dzivnieku izcelsme. Visbiežāk šādu dzivesveidu izvēlas êtisku apsvērumu dēl, atbalstot dzivnieku tiesibas un labturibu, kã ari religiskās piederibas dēl Vegani pec butibas ir stingri vegetärieši, kurinelieto uztura galu, zivis, olas, piena produktus, kã ari medu, jo tā ražošanā iesaistitas bites. Vegānu dieta atstāj pozitivu efektu uz cilvēka veselibu samazinās sirds un asinsvadu slimibu, cukura diabēta, vēža attistības risks. Pateicoties veganu dietai, var uzlaboties jau esošā cukura diabēta kontrole. Tomer veganu dietai ir ari savi minusi. lgstoši ievērojot veganu dietu, jãatceras, ka pastäv vairāku uzturvielu deficita risks. PIENOTAVA Briys VEGETAREH ON VEGANICN Bas Uzturvielas, kuru visbiežāk trūkst B12 vitamins ir sastopams tikai dzivnieku izcelsmes produktos. Laba zina ir tāda, ka B12 uzkrājas organisma un, uzsākot vegānu dietu, ši vitamina trukums nebus jūtams, taču pēc dažiem gadiem (šis periods gan ir loti individuals) B12 vitamina deficits pakapeniski sāks attistities. Tapec vegani parasti uzņem šo vitaminu papildu preparātu veidā. Lai uznemtu Bl2 vitaminu ar partiku, jālieto produkti, kas ir speciali bagātinati ar B12 vitaminu. Papildus tik un ta jälieto uztura bagatinātāji. Ipaša uzmaniba savai edienkartei jäpievērš topošajām māminām un sievietēm, kas baro bernu ar krūti. neka saulespuku vai sezama ella. Loti butiski uzturēt omega-3 un omega-6 pareiza attieciba, jo no tam organisms spēj sintezēt vēl vairākas citas taukskābes. Vegani šis taukskābes iegūst no mikroalgem Cinku organisms izmanto vairākiem nolūkiem: tas palidz ciņā ar infekcijām, piedalas nervu sistemas darbibas un augšanas procesos. Cinku satur tādi produkti kā pupinas, turku zirni, tofu, valrieksti, Indijas rieksti, čia seklas, linsēklas, kirbju sēklas un kvinoja. Visi šie produkti ir vērtigi ari ar to, ka satur gan olbaltumvielas, gan dzelzi. Mērcējot pupinas, lecas un citus pākšaugus üdeni, iespējams veicinat cinka uzsūkšanos. Ari kalcijs veganu dietas gadijumā tiek uznemts mazāk. Taču cilvēka organisms cenšas pielagoties apstākliem un sãk uzsukt kalciju no citiem organiskajiem savienojumiem, piemeram, skābenskābes un fitinskäbes. Jãatceras, ka pārmēriga fitina savienojumu lietošana uzturā samazina dzelzs uzsükšanos. Ar kalciju ir bagati šādi produkti: termiski neapstradāts tofu, ar kalciju bagātināti piena aizvietotāji (mandelu, auzu, sojas piens), cepts kale (lapu kāposts), mandeles un čia seklas. Taču tas, ka šo produktu sastāvā ir kalcijs, vēl nenozimē, ka tas uzsūksies - dažãdiem produktiem ir atškiriga uzsukšanās. Loti laba kalcija uzsūkšanās ir no tadiem produktiem kå kalē, brokoli, Briseles käposti, ziedkāposti, ar kalciju bagatināts augu piens un tofu. Loti slikti kalcijs uzsucas no sezama sēklām, rabarberiem un spinātienm. Ja cilvēks plâno klūt par veganu, vinam pašam daudz jaizglitojas uztura jautäjumos, planojot savu ikdienas edienkarti. Ja ar esošajām zināšanām nepietiek, jāvēršas pie pieredzējuša uztura specialista, kurš palidzes sastadit uztura planu tā, lai visas minētās uzturvielas tiktu uznemtas pietiekama daudzuma ar pärtiku vai uztura bagātinātājiem. Savukārt, runājot par vegãniem-berniem, ipaši zidainiem, piekritu Eiropas Bernu gastroenterologijas, hepatologijas un uztura biedribas (ESPGHAN) viedoklim, ka veqanu dieta var tikt ievērota tikai arstu un dietologu vai uztura specialistu uzraudzibā Dzelzs ari ir deficita riska grupā, jo no augu valsts produktiem dzelzs uzsücas sliktāk nekā no dzivnieku valsts produktiem. Tomer ar pärdomatu un sabalansētu edienkarti šis deficits ir sastopams retak. Ar dzelzi bagāti produkti ir spinãti, kalē, salāti, lecas, pupas, s0jas produkti, griki, sēklas un rieksti. Taka aizvien vairāk cilvēku izvēlas veganu dzivesveidu, veikalos noperkams arvien plašāks veganu produktu klāsts. Rimi veikalos var atrast gan dažādus piena aizvietotājus - risu, mandelu, Indijas riekstu, kokosriekstu vai sojas pienu, gan auzu krējumu, ko var izmantot, gatavojot merces vai cepot piragus. Ir pieejami ari veganu sieri, sojas produkcija un daudzi citi produkti. Veganiem noteikti ieteiktu ieskatities graudaugu un päkšaugu plauktos, jo tur var atrast gan ikdienā plaši lietojamus produktus - risus, grikus vai grubas, gan ari mazāk zināmus-kvinoju, bulguru, dažādu veidu lecas, pat kvinojas un auzu pastu, ko iesaku pagaršot ne tikai veganiem, bet ari visédājiem, lai dažādotu savu ikdienas uzturu. Omega-3 un omega-6 ir neaizvietojamās taukskābes. Tas nozimē, ka mūsu organisms nespēj tās sintezēt. Vegani parasti uznem pietiekami daudz omega-6 taukskābju, jo to satur kirbju un saulespuku sēklas, valrieksti, avokado, taču omega-3 taukskābju varētu pietrūkt. Lai uznemtu pietiekami daudz omega-3, ikdienā jälieto tādi produkti ka linsēklas, čia sēklas, kanepju sēklas un rapšu ella, kas vegāniem ir vairāk ieteicama 18 Gardedy Augusts 2018

Rimi bukleti

Populārākie bukleti