Rimi buklets - 22.10.2019. - 04.11.2019. - VAIRS NAV SPĒKĀ

Rimi buklets

22.10.2019. - 04.11.2019. - VAIRS NAV SPĒKĀ

1 ... 20 ... 32
Rimi buklets - 22.10.2019. - 04.11.2019.. 20. lapa.
1 ... 20 ... 32

Pārlūkojiet šo Rimi bukletu, kas derīgs no 22.10.2019. līdz 04.11.2019., lai iepazītos ar jaunākajiem piedāvājumiem. Šīs akciju bukleta 32 lapās jūs atradīsiet labākās preces no kategorijas Pārtika. Ja vēlaties ietaupīt jau nākamā Rimi veikala apmeklējuma laikā, noteikti izskatiet visu bukletu no 1. līdz 32. lappusei. Ja vēlaties iepirkties gudri un ietaupīt naudu, kad nākamreiz dosieties uz Rimi veikalu, nepalaidiet garām bukletu, kas piedāvā daudz izdevīgu cenu un brīnišķīgu atlaižu. Apmeklējiet Mans Buklets katru dienu, lai nepalaistu garām lieliskas akcijas, ko piedāvā jūsu iecienītie mazumtirgotāji.

Vakarinas lai vakarinag sagadatu labsajatu, neuigvedergraire Dienas beigās, kad visi darbi padariti, pienācis laiks vakarinām- laikam, ko pavadit kopā ar milajiem, parrunajot dienas notikumus. Ta ka vairumam no mums negribas daudz laika veltit gatavošanai, ir jaizvēlas garšigas un veseligas maltites, ko varam celt galda gana ātri un garšvielām. Juras veltes var ätri apcept uz pannas olivella ar kiploku, tomãtu pastu un baziliku un pasniegt ar brunajiem risiem vai pilngraudu makaroniem. Ja dodat priekšroku veganu vakarinām, jaunorita var ielikt mērcēties pupinas vai lecas, lai vakarã tās varetu atriuzvārit. Janepaspējat iemerkt pupinas vai brünās lecas, izmantojiet sarkanās lecas, jo tās pirms gatavošanas nevajag mercet un tās var pagatavot burtiski 10-15 minutēs. Veganiskas vakarinas lieliski papildinās viegli apcepts tofu, kvinoja, perlu grübas vai risi. Olga fubina Rimi veseligas ešanas eksperte Vakarinas būtu jäietur apmeram Visatrākais veids, ka pagatavot vakarinas, ir pievienot biezpienu, olu vai sieru jau iepriekšējā vakara pagatavotiem risiem, kartupeliem vai makaroniem. Ta jus uznemsiet visas nepieciešamās uzturvielas gan saliktos oglhidrātus, gan neaizvietojamas aminoskābes. Edot vakarinas, aicinu ieverot škivja principu darzeniem vienmēr ir jaaiznem puse jusu škivjal Ceturto dalu atvěliet olbaltumvielas saturosiem produktiem un věl ceturto dalu - piedevam. Salãtiem pievienojiet augu ellas olivellu, vinogu kaulinu, kirbju vai citu sēklu un riekstu ellu, lai bagatinātu savu edienkarti ar nepiesātinātajām taukskābem! tris vai četras stundas pirms gulētiešanas. Ja grasāmies iet gulet ap plkst. 2200-2300, vakarinas bütu jäpaed ap 19.00-2000. Tas vajadzigs, lai gremošanas trakts varêtu paspēt vismaz dalēji sagremot apesto edienu un vienlaikus cilvēks, dodoties pie miera, nejustos izsalcis. Lai varêtu ātri pagatavot vakarinas, ir savlaicigi jäiegādājas veseligi produkti - svaigi vai saldeti dãrzeni un svaiga vai atsaldēta gala vai zivis, lai nekavējoties varetu kerties pie ediena gatavošanas. Sãkoties rudens un ziemas sezonai, vienmer turiet pie rokas saldētus darzenus, kas atri un vienkārši bagatinās jusu ēdienkarti ar škiedrvielām, vitaminiem un minerālvielam Atri pagatavojama ir vistas vai cükas fileja, ko var apcept neliela daudzumã ellas vai pagatavot cepamajã maisinā. Ta sagatavota gala saglabãjas suliga un ediena gatavošanas procesã nav nepieciešams pievienot papildu taukvielas. Ari zivis un juras veltes ir no tiem produktiem, ko iespējams pagatavot ätri. Laša vai mencas fileja būs loti garšiga, izcepot cepeškrāsni folijā ar citronu 24 Labakai dzieil Oktobris 2019 ww.ev v

Rimi bukleti

Populārākie bukleti