Rimi buklets - 10.09.2019. - 23.09.2019. - VAIRS NAV SPĒKĀ

Rimi buklets

10.09.2019. - 23.09.2019. - VAIRS NAV SPĒKĀ

1 ... 24 ... 32
Rimi buklets - 10.09.2019. - 23.09.2019.. 24. lapa.
1 ... 24 ... 32

Pārlūkojiet šo Rimi bukletu, kas derīgs no 10.09.2019. līdz 23.09.2019., lai iepazītos ar jaunākajiem piedāvājumiem. Šīs akciju bukleta 32 lapās jūs atradīsiet labākās preces no kategorijas Pārtika. Ja vēlaties ietaupīt jau nākamā Rimi veikala apmeklējuma laikā, noteikti izskatiet visu bukletu no 1. līdz 32. lappusei. Ja vēlaties iepirkties gudri un ietaupīt naudu, kad nākamreiz dosieties uz Rimi veikalu, nepalaidiet garām bukletu, kas piedāvā daudz izdevīgu cenu un brīnišķīgu atlaižu. Apmeklējiet Mans Buklets katru dienu, lai nepalaistu garām lieliskas akcijas, ko piedāvā jūsu iecienītie mazumtirgotāji.

Sokolāde Ragta kardinataja-tumža jokolade Kurš gan nav dzirdējis, ka šokolāde uzlabo garastãvokli un veicina smadzenu darbibu! Macoties kontroldarbam, gatavojoties eksāmenam vai visu dienu uzlabojot asins plusmu un samazinot asinsspiedienu. Bet teobromins - polifenols, kas ari sastopams tumšajā šokolādē regule holesterinu cilvēka organisma: tas iedarbojas uz zema blivuma jeb "slikto holesterinu, mazinot to, un, savukārt, vairo augstä blivuma jeb "labo holesterinu. stradājot pie datora, daudzi no mums labprāt aped pa gabaliņam šokolādes, lai uzmundrinātu sevi un uzlabotu koncentrešanas Pärāk bieži ieklaut šokolādi uztura gan nevajadzetu cilvēkiem, kuri cieš no nierakmeniem, jo šokolāde esošie oksolati stimule nierakmenu veidošanos. Tāpat šokolāde ir histamins, kas var veicinat alergiskas reakcijas, lidz ar to parmeriga šokolādes lietošana uztura var izraisit dermatitu vai natreni. Protams, jautājums, cik daudz šokolãdes drikst est, vienmēr ir aktuals ari tiem, kam nav alergiju vai hronisku veselibas problemu. Ražotāji nenorãda flavanolu vai polifenolu daudzumu 100 gramos šokolādes, tapēc ir gruti noteikt optimālo devu pozitiva antioksidativa efekta gušanai. Taču visbiežāk pētīijumos rekomendētā deva ir 20-30 grami tumšās šokolades dienā, turklāt kakao saturam šokolādě jäbūt vismaz 70%. Olga Lubina Rimi veseligas ešanas eksperte spējas. Ir daudz un dažādu šokolādes veidu. Kapec uztura specialisti dod priekšroku tumšajai šokolādei, un kā atškirt patiešām labu šokolādi no viduvējas kvalitātes produkta? Sokolāde tiek gatavota no kakao pupinām, kas bagatigi satur mineralvielas un antioksidantus. Sos labumus varam uznemt, ieklaujot edienkarte tieši tumšo, rügto šokolādi, nevis piena šokoladi, kura diemžěl ir loti daudz cukura un tauku, bet loti maz kakao. Toties tumšā šokolade satur antioksidantus Kvalitativai šokolādei nav jāsatur augu ellas, margarins vai palmu ella, tajā jābūt vai nu piena taukiem, ja ta ir piena šokolade, vai tikai kakao sviestam. Vēl viens aspekts, kam jāpievérš uzmaniba, meklējot savu ideālo šokoladi, tas ir pievienotais cukura daudzums: 100 gramos produkta var būt paslēpti gan 45 grami jeb 9 tejkarotes cukura, gan tikai 20 grami jeb 4 tejkarotes cukura. lesaku izvēlēties tadu tumšo sokoladi, kura ir ne tikai daudz kakao, bet ari maz cukura. polifenolus un flavanolus, vielas, kas cinās ar brivajiem radikāliem un noverš oksidativo stresu. Oksidativais stress veicina novecošanu un var provocet dažādu smaqu slimibu attistibu, piemeram, sirds un asinsvadu slimibas, cukura diabētu, onkologiskās saslimšanas. Tumšajā šokolāde atrodamie flavanoli pozitivi ietekme asinsspiedienu un holesterina limeni, ka ari stimule slapekla oksida sintezi organismā. Savukārt slāpekla oksids iedarbojas uz asinsvadiem, tos atbilstoši sašaurinot vai paplašinot, tadējādi Est labu šokolāãdi ir ieteicams, taču parmerigi lielas devās -teiksim, pustafeliti diena - noteikti nevajadzētu. Japatur prāta ari tas, ka šokolādes energetiskā vērtiba ir gana liela, aptuveni 580 kilokaloriju uz 100 gramiem produkta. Tikpat daudz kaloriju cilvēks uznem, apedot pusdienas pamatedienu Noteikti ieklaujiet sava uztura tumšo šokolādi, baudiet tas izteikto un intensivo garšu, kairiniet garšas karpinas, taču atcerieties par merenibu! 24 Gardeduy | Septembris 2019

Rimi bukleti

Populārākie bukleti