Oriflame buklets - lpp. 130

130 / 139

Oriflame buklets. 130. lapa.
130 / 139

Pārlūkojiet šo Oriflame bukletu, kas derīgs no - līdz -, lai iepazītos ar jaunākajiem piedāvājumiem. Šīs akciju bukleta 138 lapās jūs atradīsiet labākās preces no kategorijas Veselībai un skaistumam. Šis Oriflame buklets piedāvā atlaides 0 precēm, kas nozīmē, ka atradīsiet sev interesējošās preces par vislabākajām cenām! Ja vēlaties ietaupīt jau nākamā Oriflame veikala apmeklējuma laikā, noteikti izskatiet visu bukletu no 1. līdz 138. lappusei. Šajā lapā jūs atradīsiet akcijas -; tomēr šis buklets, ko piedāvā Oriflame, ietver arī daudz citu atlaižu tādām precēm kā, piemēram, -. Ja vēlaties iepirkties gudri un ietaupīt naudu, kad nākamreiz dosieties uz Oriflame veikalu, nepalaidiet garām bukletu, kas piedāvā daudz izdevīgu cenu un brīnišķīgu atlaižu. Apmeklējiet Mans Buklets katru dienu, lai nepalaistu garām lieliskas akcijas, ko piedāvā jūsu iecienītie mazumtirgotāji.

 
 
130 Uzrunājot pircēju/potenciālo Oriflame lojālo klientu/ Konsultantu... ...kā vajadzētu rīkoties – Identificē sevi un Oriflame; – Pārdošanas brīdī nodod klientam rakstisku pasūtījuma formu; – Paskaidro komunikācijas mērķi un to, kādus produktus Oriflame piedāvā; – Informē klientu par atteikuma tiesību periodu, kas nosaka, ka noteiktā laika posmā iespējams atcelt pasūtījumu, kā arī par tiesībām atgriezt produktus, kuri ir vēlreiz pārdodami kā nelietoti, un saņemt par tiem naudas atmaksu; – Mēģini atbildēt uz visiem jautājumiem godīgā, patiesā un saprotamā veidā; – Sniedz tikai Oriflame apstiprinātu informāciju par produktiem. Sniedz kontaktpersonai norādi uz Oriflame mājaslapu, kur var uzzināt vairāk par produktiem un to iedarbību; – Ja tev nav zināma atbilde uz jautājumu vai neesi par to pārliecināts, pasaki, ka sazināsies ar Oriflame pārdošanas atbalsta speciālistiem, lai to noskaidrotu. Pēc tam sazinies ar klientu, lai sniegtu atbildi. – Cieni citu privātumu un citus personīgus ierobežojumus, kas citiem var būt (piemēram, laiks, vieta, vecums, fiziskais stāvoklis); – Pārtrauc sarunu un dodies projām, ja tev to palūdz; – Ievāc un/vai uzglabā klientu vai potenciālo klientu personas datus tikai tad, ja tas ir nepieciešams. Izmanto un aizsargā šos personas datus saskaņā ar privātuma un personas datu aizsardzības likumiem. Pārdodot Oriflame produktus: – Informē klientu par pareizo produktu cenu, maksāšanas nosacījumiem un piegādes laiku; – Informē klientu par Oriflame garantijām, pēcpārdošanas pakalpojumiem un pretenziju izskatīšanas procedūrām. Runājot ar potenciāliem Lojālajiem klientiem/ Konsultantiem: – Informē, ka faktiskie ienākumi un pārdošanas apjoms dažādiem cilvēkiem atšķiras un ir atkarīgs no pārdošanas prasmēm, ieguldītā laika un līdzekļiem, kā arī citiem faktoriem; – Sniedz pietiekami izsmeļošu informāciju, lai viņi varētu pienācīgi izvērtēt peļņas iespējas. Tu vienmēr vari atgādināt, ka Oriflame ir cienījama tiešās pārdošanas kompānija, kas koncentrējas uz inovatīvu produktu attīstību ilgtspējīgā veidā. Oriflame piedāvā kvalitatīvus produktus un iespēju veidot biznesu. Biznesa iespējas sniedz neatkarīgu, aizraujošu un elastīgu veidu, kā uzlabot finansiālo stāvokli, vienlaikus attīstot dažādas prasmes un uzlabojot pašapziņu. Nespied klientu pirkt produktus vai reģistrēties, viņiem ir tiesības atteikties. Ja atstāsi profesionālu iespaidu un būsi izturējies godprātīgi, iespējams, cilvēki pie tevis atgriezīsies.

Citi bukleti Oriflame

Jaunākie bukleti