Oriflame buklets - lpp. 123

123 / 139

Oriflame buklets. 123. lapa.
123 / 139

Pārlūkojiet šo Oriflame bukletu, kas derīgs no - līdz -, lai iepazītos ar jaunākajiem piedāvājumiem. Šīs akciju bukleta 138 lapās jūs atradīsiet labākās preces no kategorijas Veselībai un skaistumam. Šis Oriflame buklets piedāvā atlaides 0 precēm, kas nozīmē, ka atradīsiet sev interesējošās preces par vislabākajām cenām! Ja vēlaties ietaupīt jau nākamā Oriflame veikala apmeklējuma laikā, noteikti izskatiet visu bukletu no 1. līdz 138. lappusei. Šajā lapā jūs atradīsiet akcijas -; tomēr šis buklets, ko piedāvā Oriflame, ietver arī daudz citu atlaižu tādām precēm kā, piemēram, -. Ja vēlaties iepirkties gudri un ietaupīt naudu, kad nākamreiz dosieties uz Oriflame veikalu, nepalaidiet garām bukletu, kas piedāvā daudz izdevīgu cenu un brīnišķīgu atlaižu. Apmeklējiet Mans Buklets katru dienu, lai nepalaistu garām lieliskas akcijas, ko piedāvā jūsu iecienītie mazumtirgotāji.

 
 
PANĀKUMU PL ĀNA BI BLIOTĒK A 4.6 Ja Lojālie klienti/Konsultanti min apgalvojumus, kas attiecas uz produktu iedarbību, tad drīkst izmantot tikai tos mutiskos un rakstiskos apgalvojumus, kurus ir apstiprinājusi kompānija Oriflame. 4.7 Par visiem izdarītajiem pirkumiem Lojālajiem klientiem/ Konsultantiem saviem pircējiem ir jānogādā vai kādā citā veidā jādara zināma pasūtījuma forma, kurā ir identificēta kompānija Oriflame, Lojālā klienta/Konsultanta, kurš ir veicis pārdošanu, vārds, uzvārds, adrese un telefona numurs, visi būtiskie pārdošanas noteikumi, garantijas un kvalitātes garantijas nosacījumi, pēcpārdošanas pakalpojumu raksturojums un ierobežojumi, garantijas ilgums un pircējam pieejamās korektīvās darbības. 4.8 Lojālie klienti/Konsultanti nedrīkst izmantot nepatiesas, novecojušas vai citādi nepiemērotas atsauksmes, kas nav saistītas konkrētajiem piedāvājumiem vai kas var maldināt pircēju. 4.9 Lojālie klienti/Konsultanti nedrīkst izmantot maldinošus salīdzinājumus. Salīdzinājumiem ir jābūt balstītiem uz faktiem, kurus var pamatot. Lojālie klienti/Konsultanti nedrīkst nepatiesi tiešā vai netiešā veidā nomelnot citu kompāniju, uzņēmumu vai produktu. Lojālie klienti/Konsultanti nedrīkst negodīgi izmantot ar citu zīmolu saistītu labo slavu un citas kompānijas, uzņēmuma vai produkta simboliku. 4.10 Lojālajiem klientiem/Konsultantiem ir jāļauj saviem pircējiem atcelt pasūtījumu, saskaņā ar piemērojamo atteikuma periodu, un jāpieņem atgriešanai pret naudu tās piegādātās preces, kuras ir pārdodamas kā jaunas vai nelietotas. Ja pircējs pieprasa, lai tiktu ievērota Oriflame kvalitātes garantija, Lojālajam klientam/ Konsultantam ir jāpiedāvā klientam izvēlēties starp pilnu pirkuma summas līdzekļu atgriešanu vai apmaiņu pilnā vērtībā pret citu vai tādu pašu Oriflame produktu. Pircējs ir skaidri jāinformē par atteikuma periodu un Oriflame kvalitātes garantiju. 4.11 Lojālajiem klientiem/Konsultantiem, personīgi, telefoniski vai elektroniski sazinoties ar klientiem, ir jāievēro pieklājības normas un saziņai jāizvēlas saprātīgs laiks, lai izvairītos no ielaušanās klienta personīgajā dzīvē. 4.12 Informācijai, ko Lojālais klients/Konsultants sniedz saviem klientiem, ir jābūt sniegtai skaidrā un saprotamā veidā, ievērojot komercdarbības godprātības principus un principus, kas aizsargā personas, kuras, atbilstoši valsts likumdošanai, nevar sniegt savu piekrišanu, piemēram, nepilngadīgas personas. 4.13 Lojālais klients/Konsultants nedrīkst mānīt klientu; ar cieņu un sapratni ir jāizturas pret klienta pieredzes un zināšanu trūkumu. Ir aizliegts manipulēt ar vecumu, slimībām, fiziskiem un garīgiem trūkumiem, situācijas neizpratni, naivumu un sliktām klienta valodas zināšanām. 4.14 Lojālais klients/Konsultants nedrīkst mudināt personu iegādāties produktus, pamatojoties uz to, ka klients var samazināt vai atgūt pirkuma cenu, nosūtot potenciālus pircējus pie Lojālā klienta/Konsultanta, lai veiktu līdzīgus pirkumus, ja šāds cenas samazinājums vai atgūšana ir atkarīga no kāda nākotnes notikuma. 4.15 Lojālajam klientam/Konsultantam ir laicīgi jāizpilda un jāpiegādā klienta pasūtījumi. Pienākumi pret citiem lojālajiem klientiem/konsultantiem 4.16 Lojālie klienti/Konsultanti nedrīkst pārvilināt cilvēku, kas vēlas kļūt par Lojālo klientu/Konsultantu no cita Lojālā klienta/ Konsultanta, kā arī nedrīkst pārvilināt Lojālo klientu/Konsultantu no cita Lojālā klienta/Konsultanta Sponsorēšanas līnijas. 4.17 Lojālie klienti/Konsultanti nedrīkst sniegt nepatiesu informāciju par Lojālo klientu/Konsultantu patieso vai potenciālo pārdošanas apjomu vai peļņu. Jebkuram ienākumu un pārdošanas apjoma atspoguļojumam jābūt: a) patiesam, precīzam un noformētam tā, lai tas nebūtu nepatiess vai maldinošs, un b) balstītam uz dokumentētiem un pamatotiem faktiem attiecīgajā tirgū. Potenciālajiem Lojālajiem klientiem/Konsultantiem ir: (c) jābūt informētiem, ka faktiskie ienākumi un pārdošanas apjoms dažādiem cilvēkiem atšķiras un ir atkarīgs no pārdošanas prasmēm, ieguldītā laika un līdzekļiem, kā arī citiem faktoriem; (d) jābūt pieejamai pietiekami izsmeļošai informācijai, lai viņi varētu pienācīgi izvērtēt peļņas iespējas. 4.18 Lojālais klients/Konsultants nedrīkst pieprasīt samaksu citiem Lojālajiem klientiem/Konsultantiem vai potenciālajiem Lojālajiem klientiem/Konsultantiem par materiāliem vai pakalpojumiem, ko nav izstrādājusi/atļāvusi kompānija Oriflame, izņemot maksu, kas nepieciešama, lai segtu izmaksas, kas ir tieši saistītas ar Lojālo klientu/Konsultantu rīkotām, brīvprātīgi apmeklējamām apmācībām vai tikšanās reizēm. Visiem Lojālo klientu/Konsultantu izstrādātajiem mārketinga 123

Citi bukleti Oriflame

Jaunākie bukleti