Oriflame buklets - lpp. 122

122 / 139

Oriflame buklets. 122. lapa.
122 / 139

Pārlūkojiet šo Oriflame bukletu, kas derīgs no - līdz -, lai iepazītos ar jaunākajiem piedāvājumiem. Šīs akciju bukleta 138 lapās jūs atradīsiet labākās preces no kategorijas Veselībai un skaistumam. Šis Oriflame buklets piedāvā atlaides 0 precēm, kas nozīmē, ka atradīsiet sev interesējošās preces par vislabākajām cenām! Ja vēlaties ietaupīt jau nākamā Oriflame veikala apmeklējuma laikā, noteikti izskatiet visu bukletu no 1. līdz 138. lappusei. Šajā lapā jūs atradīsiet akcijas -; tomēr šis buklets, ko piedāvā Oriflame, ietver arī daudz citu atlaižu tādām precēm kā, piemēram, -. Ja vēlaties iepirkties gudri un ietaupīt naudu, kad nākamreiz dosieties uz Oriflame veikalu, nepalaidiet garām bukletu, kas piedāvā daudz izdevīgu cenu un brīnišķīgu atlaižu. Apmeklējiet Mans Buklets katru dienu, lai nepalaistu garām lieliskas akcijas, ko piedāvā jūsu iecienītie mazumtirgotāji.

 
 
122 ORIFL AME POLITIK A Oriflame lojālo klientu/Konsultantu darbības noteikumu turpinājums 3. Sponsorēšanas līniju saglabāšana 4. Lojālā klienta/Konsultanta pienākumi 3.1 Lojālajiem klientiem/Konsultantiem, kas jau ir reģistrēti kā Lojālie klienti/Konsultanti, ir tiesības vēlreiz reģistrēties citā sponsorēšanas līnijā tikai tad, ja viņi atsakās no Lojālā klienta/ Konsultanta statusa un iesniedz jaunu pieteikumu reģistrācijai saskaņā ar Lojālo klientu/Konsultantu atkārtotas reģistrēšanās noteikumiem (skat. 2.11 punktu). Šajā gadījumā viņi atsakās arī no savas izveidotās Grupas, kura tiek novirzīta viņu sākotnējam Sponsoram. Vispārīgi pienākumi 3.2 Mainīt Lojālā klienta/Konsultanta statusu no viena cilvēka uz otru iespējams tikai īpašos gadījumos ar Oriflame piekrišanu un pēc kompānijas ieskatiem. 4.1 Lojālajam klientam/Konsultantam ir jāpakļaujas visiem likumiem un Noteikumiem, kas attiecināmi uz viņa darbību, tajā skaitā likumiem par nodokļiem un normatīvajiem aktiem par nodokļu reģistrāciju un iesniegšanu. Lojālā klienta/Konsultanta darbība nedrīkst celt neslavu Oriflame vai sev pašam. 4.2 Lojālajam klientam/Konsultantam ir jāpilda darbības, kas nepieciešamas, lai aizsargātu visus klientu, potenciālo klientu, citu Lojālo klientu/Konsultantu sniegtos personas datus, saskaņā ar likumiem, kas attiecas uz privātumu un datu aizsardzību. Pienākumi pret pircējiem 3.3 Lojālais klients/Konsultants savu statusu var nodot tālāk saviem tuvākajiem radiniekiem ar Oriflame piekrišanu un pēc kompānijas ieskatiem. Pirms tam ir jānosūta lūguma vēstule Oriflame. Lojālais klients/Konsultants, kas ir nodevis savu statusu citam atbilstoši šim noteikumam, var no jauna kļūt par Lojālo klientu/Konsultantu, ja ir pagājuši vismaz seši mēneši, kopš Lojālā klienta/Konsultanta statusa nodošanas. 3.4 Lojālā klienta/Konsultanta nāves gadījumā tā statusu var mantot tiešais mantinieks ģimenē saskaņā ar Noteikumu 6.4 punktu. Rakstisks pieprasījums ir jāiesniedz triju mēnešu laikā. Ja šāds pieprasījums nav iesniegts – statuss tiek anulēts. Ja viens Lojālā klienta/Konsultanta kods piešķirts diviem radiniekiem, iestājoties partnera nāves gadījumam, kods var tikt nodots citai personai, kas ir kopīgi reģistrēta. Statusa anulēšanas gadījumā, visi nepabeigtie maksājumi mirušajam Lojālajam klientam/Konsultantam tiks pārskaitīti Lojālā klienta/Konsultanta mantiniekam/-kiem. Lai veiktu maksājumu, Oriflame ir tiesības pieprasīt mantinieka statusa apliecinājuma dokumentus. 3.5 Lojālā klienta/Konsultanta grupas vai grupas daļas pārvietošana nav atļauta. 4.3 Lojālie klienti/Konsultanti nedrīkst izmantot maldinošas vai negodīgas pārdošanas metodes. 4.4 Uzsākot komunikāciju ar pircēju, Lojālajiem klientiem/ Konsultantiem ir uzreiz jāidentificē sevi un jāpaskaidro iemesls, kāpēc ir uzsākta komunikācija vai kāds ir pasākuma mērķis. Lojālajiem klientiem/Konsultantiem visos komunikācijas kanālos, piemēram, e-pastā, mājaslapā, sociālo mediju lapās utt. ir jānodrošina savas identitātes pārskatāmība Lojālajā klienta/ Konsultanta statusa ietvaros. Ir jānorāda precīzs vārds, uzvārds un kontaktinformācija, kā arī informācija, ka sūtītājs nav oficiāls Oriflame pārstāvis. Vietās, kur tiek apliecināta jūsu identitāte, piemēram, e-pasta parakstā, vizītkartē, mājaslapā, sociālo mediju lapā u.c., pirms frāzes “Oriflame Lojālais klients/Konsultants” ir jāpievieno vārds “Neatkarīgs”. 4.5 Lojālajiem klientiem/Konsultantiem saviem pircējiem ir jāsniedz precīza un pilnīga informācija par produktiem un cenām un, ja nepieciešams, arī pēcapmaksas nosacījumiem; apmaksas nosacījumiem; reģistrācijas atteikuma periodu, tajā skaitā atgriešanas politiku; garantijas nosacījumiem; pēcpārdošanas pakalpojumu sniegšanu un piegādes termiņiem. Lojālajiem klientiem/Konsultantiem ir jāsniedz precīzas un saprotamas atbildes uz visiem pircēju jautājumiem.

Citi bukleti Oriflame

Jaunākie bukleti