Augšupielādējiet trūkstošu bukletu

Euroaptieka buklets - 01.05.2018. - 31.08.2018. - lpp. 30 - VAIRS NAV SPĒKĀ

Euroaptieka buklets - 01.05.2018. - 31.08.2018. - lpp. 30 - VAIRS NAV SPĒKĀ

1 ... 30 ... 57
Euroaptieka buklets - 01.05.2018. - 31.08.2018.. 30. lapa.
1 ... 30 ... 57

Pārlūkojiet šo Euroaptieka bukletu, kas derīgs no 01.05.2018. līdz 31.08.2018., lai iepazītos ar jaunākajiem piedāvājumiem. Šīs akciju bukleta 56 lapās jūs atradīsiet labākās preces no kategorijas Medikamenti. Ja vēlaties ietaupīt jau nākamā Euroaptieka veikala apmeklējuma laikā, noteikti izskatiet visu bukletu no 1. līdz 56. lappusei. Ja vēlaties iepirkties gudri un ietaupīt naudu, kad nākamreiz dosieties uz Euroaptieka veikalu, nepalaidiet garām bukletu, kas piedāvā daudz izdevīgu cenu un brīnišķīgu atlaižu. Apmeklējiet Mans Buklets katru dienu, lai nepalaistu garām lieliskas akcijas, ko piedāvā jūsu iecienītie mazumtirgotāji.

 
FIZISKĀS AKTIVITĀTES Sveiciens saulei ir jogas pozu kombinācija plūsmā. Tas ir universāls fiziskā kermena izkustināšanas instruments, lielisks veids, kā aktivizēt un harmonizēt savu fizisko un garigo energiju. Ideals dienas sākums! VESELIBAS KUSTIBA 1. Stāja taisni, kājas plecu platumã, rokas saliektas pie krūtīm, plaukstas kopā, kã lūgšanā. Elpa mierīga. SVEIKS DZIVO LAI 12. leelpa Rokas augšā - atlieciens vai atliekšanās (kã 2. poza). 2. leelpa Rokas paceltas augšā, atliec visu kermeni, atver krüšu kurvi. 11. Izelpa. Pieliekot 3. Ilzelpa. Ar taisnam otru kãju, noliekšanās rokām noliecas uz priekšu, plaukstas pie pědām uz priekšu (kã 3. poza) Sveiciens, saulei! 10. leelpa Izklupiens ar vienu kāju uz priekšu (kã 4. poza). 4. leelpa Liekot vienu kāju atpakal-izklupiens, plaukstas pie grīdas, skatiens uz priekšu. 9. Izelpa Apgrieztā V poza (kã 5.poza). 5. Izelpa Liekot otru kāju atpakal - apgrieztã V poza (trijstūra poza) krūšu kurvi tuvini celgaliem, astes kauls stiepjas maksimāli uz augšu 8. leelpa Gurni pie grīdas, balstoties uz rokam atlieciens (atliekšanās), skatiens uz augšu. Kobras poza. 6. leelpa. Balsts uz rokam, kermenis taisns, skatiens uz priekšu. 7. Izelpa. Noturot svaru uz saliektām rokäm, krūšu kurvi un celus tuvina grīdai, astes kaulu stiepj uz augšu, skatiens grīdā. IEVĒRO: katra reizě izpilda ar citu kāju; lesaka Laila Tlena-Piterniece fizioterapeite, Ingas Ergles privātpraksē un Šarlotes poliklīnikā ieelpas un izelpas fâzes vieglāk atcereties, ja izprot būtibu kad vingrojumã krūšu kurvis atveras, ir ieelpa, un otradi, kad saspiežas, ir izelpa. Skaits? Kamer paliek silti. Ideali ar katru kaju 5 reizes, kopa 10 reizes. Ar laiku var kãpinat līdz savam milākajam skaitlim. Lielie jogi to atkarto 108 reizes. 30

Euroaptieka bukleti

Populārākie bukleti