Augšupielādējiet trūkstošu bukletu

Euroaptieka buklets - 03.04.2018. - 01.05.2018. - lpp. 3 - VAIRS NAV SPĒKĀ

Euroaptieka buklets - 03.04.2018. - 01.05.2018. - lpp. 3 - VAIRS NAV SPĒKĀ

1 3 5 6 ... 29
Euroaptieka buklets - 03.04.2018. - 01.05.2018.. 3. lapa.
1 3 5 6 ... 29

Pārlūkojiet šo Euroaptieka bukletu, kas derīgs no 03.04.2018. līdz 01.05.2018., lai iepazītos ar jaunākajiem piedāvājumiem. Šīs akciju bukleta 28 lapās jūs atradīsiet labākās preces no kategorijas Medikamenti. Ja vēlaties ietaupīt jau nākamā Euroaptieka veikala apmeklējuma laikā, noteikti izskatiet visu bukletu no 1. līdz 28. lappusei. Ja vēlaties iepirkties gudri un ietaupīt naudu, kad nākamreiz dosieties uz Euroaptieka veikalu, nepalaidiet garām bukletu, kas piedāvā daudz izdevīgu cenu un brīnišķīgu atlaižu. Apmeklējiet Mans Buklets katru dienu, lai nepalaistu garām lieliskas akcijas, ko piedāvā jūsu iecienītie mazumtirgotāji.

 
EUROAPTIEKA SKRIEN GUDRI Vienmēr esmu bijusi aktīva dzīvesveida piekritēja, vairākus gadus profesionali nodarbojos ar sporta dejām, spēlēju volejbolu, bet, sakoties studijām un darbam, tam vairs neatlika laika. Beidzoties studijām, atsāku fiziskās aktivitātes, sāku apmeklēt sporta zali. Es izvēlējos skriešanu vairāku iemeslu dēl tas ir loti labs kardio treninš, tiek noslogotas praktiski visas muskulu grupas, var panãkt svara samazināšanos, uzturēt sevi tonusã, kã arī veicinat fizisko izturību. Tã ir arī ideala atslodze pēc darba var atbrīvoties ne tikai no negatīvas energijas, bet arī uzlabot pašsajūtu. Regulāra skriešana uzlabo asinsriti, apgādajot visus organus un audus ar skābekli, trene mūsu asinsvadu sistemu, ka arī kave demences attīstību. Ir pierādīts, ka skriešana veicina endorfina jeb laimes hormona izdalīšanos, kas cilvēkam rada laimes, prieka un optimisma sajūtu. Katra trenina svarīga sastāvdala ir iesildīšanās un atsildīšanās. Tāpēc pirms katra trenina es aptuveni 10 minūtes iesildos ar dažādiem stiepšanās vingrinājumiem: izstiepjot kāju, krūšu muskulus, muguru un sānus. Skrienot elpošanai ir jābūt dzilai, vienmērīgai un ne pārāk ātrai, lai netiktu pārslogotas plaušas un diafragma. Atsildīšanās ir skriešanas trenina obligāta beigu dala, kad notiek vienmērīga pāreja uz sološanu, vismaz 10-15 min. Pirms sākt nodarboties ar skriešanu: obligati jāizvērtē savs veselības stāvoklis, it ipaši, ja fiziskās aktivitates nav bijusi jūsu ikdiena; jābūt atbilstošam apgērbam; jäizvēlas optimāls skriešanas atrums un distances garums; a jäseko līdzi savam pulsam, nenoslogojot sirdi no sãkuma, un skriešanas atrumu var palielināt tikai tad, kad sirds muskulis kjūs spēcīgāks. Anna Lapidevska SIA EUROAPTIEKA farmacija NOVERTE VESELĪBU APAVI Atbilstoši skriešanas apavi nodrošinās stabilitati pēdai un atbalstu locītavam IZVĒLIES ATBILSTOŠU SPORTA APGERBU IZVIRZI MĒRKI Koncentrejies uz rezultätu, ko vělies sasniegt! DZER lk pec 15 minütem padzeries 2 malkus üdens! Izvēlies atbilstošu fizisko slodzi un, ja nepieciešams, konsultējies ar sporta arstu! un mugurkaula m! EURO APTIEKA ΑΡΤΙΕΚΑ KOMPLEKSAIS KONTROLE ELPOŠANU SLODZES TESTS Parbaudi savu sirdi, elpošanu un fizisko sagatavotibu sporta arsta uzraudzībã! PAŠSAJŪTA SKRIEN GUDRI Apnemies sevi milet un sportot sev! Centies elpot ritmiski! SĀC PAKAPENISKI VESELĪGS UZTURS Izvělies veseligu uzturu, kã arī vitaminu un mineralvielu SKRIEN KOPĀ IESILDIES UN Ar apdomu nosaki savu sākuma distances Ne tikai drošibai, bet ari motivãcijai! kompleksu, ko iesaka farmaceits! ATSILDIES garumu un tempu! ATBALSTĪTĀJI: ICE POWER numis med JOSU IDEALA ADA OlfenTM -SPORTLAD VICHY LA ROCHE-POSAY LABORATORE DERMATOLOGIQUE live TRADITIONS Alma K Wel bioMAGNIUS +bioKALLIS Vitiron KTTAPE SPORTA ALABORATORIJA Dead Sea Minerals

Euroaptieka bukleti

Populārākie bukleti