Augšupielādējiet trūkstošu bukletu

Douglas buklets - 01.09.2018. - 30.11.2018. - lpp. 6 - VAIRS NAV SPĒKĀ

Douglas buklets - 01.09.2018. - 30.11.2018. - lpp. 6 - VAIRS NAV SPĒKĀ

1 ... 6 ... 69
Douglas buklets - 01.09.2018. - 30.11.2018.. 6. lapa.
1 ... 6 ... 69

Pārlūkojiet šo Douglas bukletu, kas derīgs no 01.09.2018. līdz 30.11.2018., lai iepazītos ar jaunākajiem piedāvājumiem. Šīs akciju bukleta 68 lapās jūs atradīsiet labākās preces no kategorijas Veselībai un skaistumam. Ja vēlaties ietaupīt jau nākamā Douglas veikala apmeklējuma laikā, noteikti izskatiet visu bukletu no 1. līdz 68. lappusei. Ja vēlaties iepirkties gudri un ietaupīt naudu, kad nākamreiz dosieties uz Douglas veikalu, nepalaidiet garām bukletu, kas piedāvā daudz izdevīgu cenu un brīnišķīgu atlaižu. Apmeklējiet Mans Buklets katru dienu, lai nepalaistu garām lieliskas akcijas, ko piedāvā jūsu iecienītie mazumtirgotāji.

 
pelGAR Sieviškigā būtība - Pretty Vulgar Nighlangade EVESHADO w FALETT Ja kāds atšifrētu, ko patiesība vēlas sievietes, viņš būtu pelnījis Nobela premiju. Noteikti esi dzirdējusi šo joku, un, iespējams, pie sevis pasmaidījusi: tā jau ir, reizem mes pašas nesaprotam, ko isti vēlamies. Pretrunas ir musu dabā, un par to mus mil! Pretrunu saistošā daba ir ari dekoratīvas kosmētikas Pretty Vulgar filozofijas pamatā, un ar prieku paziņojam, ka beidzot šos lieliskos produktus var iegādāties arī Latvijā! Pretty Vulgar ir radījusi komanda, kas ir pieredzējuši kosmětikas industrijas pārstāvji, novatori un grima mākslinieki. Vinu mērkis bija izveidot zīmolu, kas iemiesotu ideju par to, cik mēs esam skaistas, daudzškautnainas ir lieliski izdevies! Zīmola vizualā identitāte vēsta un ari pretrunīgas būtnes. Un tas par pagãjušo laiku damu šarmu, bet tas ir parādits musdienīga gaisma. Augsti kvalitatīvie produkti ir noturigi, viegli un vienmerīgi klājas un nodrošina plašu, bagatigu un spilgtu krāsu izvēli. Turklāt tie, sarindoti uz tava kosmētikas skapīša, izskatās neatvairāmi koketi Nav jāiet uz aptieku, lai palidzetu ädai ECOOKING food for your skin Katrs, kurš piedzīvojis personigu krīzi, zina, ka tas atstāj pedas. Arī - fiziskas. Tieši tur meklējami vērtiga danu zīmola Ecooking pirmsākumi. Ta dibinātāja Tina Sogārda stāsta: "Biju pārdzīvojusi grūtu laiku, un tas pamatigi ietekmēja manu izskatu. Āda pēkšņi izskatījās nogurusi un pelēciga. Isā laika posma zaudēju daudz svara, un mana ãda burtiski "sabruka"." Pati ilgus gadus strådājusi skaistumkopšanas nozarê, Tina labi zināja, kas vislabāk iedarbojas uz adu, lai ta atkoptos, un nolema rikoties. "No laboratorijas pārnesu mājās dažādas izejvielas un savā virtuvē sāku jaukt krēmus, serumus un Katru otro dienu pagatavoju ko jaunu, liku ledusskapi un, protams, lietoju," atminas Ecooking radītāja. "Jau pavisam driz rezultäti bija tik uzskatāmi, ka manis gatavotos produktus sāka lietot radi un draugi. Es viņiem tos vienkārši dāvināju ievārījuma burciņās." Ta radās kopjošā kosmêtika, kas palīdz efektivi risināt nopietnas adas problemas. Ecooking sastāvā ir 100 % biologiskās un dabiskās ellas un ekstrakti, tie ir bagati ar vitaminiem, mineralvieläm un antioksidantiem, tajos nav parabênu produkti ir arī pilnībā vegani, izņemot lupu balzamu un multi- balzamu, kura sastavā ir dabisks bišu vasks. ellas. BODYCREME SALT un citu paligvielu, kas var kaitēt cilvēkam. Šie Patiešām nav obligati iet uz aptieku, lai palīdzētu savai adai,- Ecooking iedarbigi atrisinās visdažādākās problēmas. 4 Rety Foto: Emils Lacums Brde ly VULGAR Eyeshadors Yetette ziņas

Douglas bukleti

Populārākie bukleti