Augšupielādējiet trūkstošu bukletu

Douglas buklets - 01.09.2018. - 30.11.2018. - lpp. 50 - VAIRS NAV SPĒKĀ

Douglas buklets - 01.09.2018. - 30.11.2018. - lpp. 50 - VAIRS NAV SPĒKĀ

1 ... 50 ... 69
Douglas buklets - 01.09.2018. - 30.11.2018.. 50. lapa.
1 ... 50 ... 69

Pārlūkojiet šo Douglas bukletu, kas derīgs no 01.09.2018. līdz 30.11.2018., lai iepazītos ar jaunākajiem piedāvājumiem. Šīs akciju bukleta 68 lapās jūs atradīsiet labākās preces no kategorijas Veselībai un skaistumam. Ja vēlaties ietaupīt jau nākamā Douglas veikala apmeklējuma laikā, noteikti izskatiet visu bukletu no 1. līdz 68. lappusei. Ja vēlaties iepirkties gudri un ietaupīt naudu, kad nākamreiz dosieties uz Douglas veikalu, nepalaidiet garām bukletu, kas piedāvā daudz izdevīgu cenu un brīnišķīgu atlaižu. Apmeklējiet Mans Buklets katru dienu, lai nepalaistu garām lieliskas akcijas, ko piedāvā jūsu iecienītie mazumtirgotāji.

 
 
Fashion Week: mode, kosmetika, skaistums! Modes nedëlas dažādās pasaules pilsētās jau kā viens no izcīnījušas savu statusu gada gaidītākajiem notikumiem. Mākslinieki izrāda jaunākās kolekcijas, apskatnieki vēsta par karstākajām tendencēm, bet mēs steidzam inspicet garderobi, lai redzētu, kas aktuāls ieviešams. Un vismaz nelielu revīziju noteikti pelnījis arī kosmētikas plaukts, jo iecienītie modes zīmoli piedāvā sen arvien vairāk aktuālu grima produktu. Mode ir māksla, kas nojauc robežas, būvē jaunas savienības un atklāj neredzētus apvāršņus. Arvien biežāk un arvien vairāk iemīloto zīmolu vārdus pamanãm gan uz kosmētikas produktiem, gan aromatiem Pirms dažiem gadiem ietekmīgais biznesa laikraksts Financial Times veltija plašu publikāciju tam, kā modes nams Gucci uzsāka sadarbibu ar vienu no starptautiski atzītākajām grima māksliniecēm Petu Makgratu, veidojot savu dekoratīvās kosmētikas līniju. Makgratas mērkis bija pieškirt Gucci klasiskajiem tēliem musdienīgu svaiguma dzirksti. "Atseviškām enam un lūpu krāsām toņu pielāgošanu un mainīšanu veicam pat sešdesmit reizes, līdz nonācām pie viena istā, kas apmierināja mus visus, jo redzējām, ka tas bus ideals musu Gucci sievietei un ka tas perfekti saskanēs ar mūsu jaunākās kolekcijas tērpiem," laikrakstam atkläja māksliniece. Sadarbība izrādijās veiksmīga. Zīmola cienītājas steidza iegādāties jaunos produktus arī tad, ja cena bija augstāka nekā vidēji tirgu. Jo tas taču ir Gucci. Un līdzīgi ir ar virkni citu zīmolu. Tom Ford, Marc Jacobs, Burberry, Dior, Abercombie & Fich un vel, un vel... Atzīts zīmols garante bezkompromisu kvalitāti, bet vēl būtiskāk, ka tam piemit sava ipašā magija. Arī tad, ja Tom Ford vakarkleitu gimenes budžeta bilance pagaidãm vel nepielauj, ir taču tik patīkami, ja kosmētikas macinā skatienam pavīd iemilotā dizainera vārds, rotājamies uz tavas perfektās lüpu krāsas. Rudens tendences ARMANI Skulpturālas un majestātiskas piegriezuma linijas iezīmējas Armani Privé šā rudens kolekcijā. Stingri piegrieztajās žaketēs, bikškostīmos un kleitās dominē melnā un šampanieša krāsas gan vienlīdzīgās proporcijās mijoties viena ar otru, gan kalpojot tikai kā kontrastējošs akcents pretējam kluvis par zīmola favorītu, un ne velti, jo audums ir tik piesātināts, ka izskatās veselas bagatibas verts. Elegantais tēls pieprasa atturigi izsmalcinātu meikapu. Zimola grima mākslinieki šoruden apdzied aristokrātisku bālumu, ko iespējams panākt, lietojot labi sedzošu tonālo kremu ar atstarojošām dalināam. Mazliet ieenotas acis, dāsna skropstu tušas kārta un dabīgi rozā blāvums lupām Armani sieviete šoruden savaldzina ar augstdzimušās šiku. nim. Dabisks zīds ar karalisku mirdzumu šoruden 48 vērtigi make-up Foto: Vida Press

Douglas bukleti

Šobrīd nav spēkā esošu bukletu.
Populārākie bukleti